InfoSoft Vam predstavlja integrisano poslovno rešenje PoIS

Na klik do relevantnih poslovnih informacija. Jednostavan. Pouzdan. Integrisan 100%. Po svetskim standardima. Jednom rečju: PoIS.

InfoSoft Vam predstavlja integrisano poslovno rešenje PoIS

Na klik do relevantnih poslovnih informacija. Jednostavan. Pouzdan. Integrisan 100%. Po svetskim standardima. Jednom rečju: PoIS.

InfoSoft Vam predstavlja integrisano poslovno rešenje PoIS

Na klik do relevantnih poslovnih informacija. Jednostavan. Pouzdan. Integrisan 100%. Po svetskim standardima. Jednom rečju: PoIS.

InfoSoft Vam predstavlja integrisano poslovno rešenje PoIS

Na klik do relevantnih poslovnih informacija. Jednostavan. Pouzdan. Integrisan 100%. Po svetskim standardima. Jednom rečju: PoIS.

NAŠA IT REŠENJA

Profesionalna IT rešenja projektovana po svetskim standardima i zahtevima najzahtevnijih korisnika

NAŠE IT USLUGE

Profesionalne IT usluge, od konsultacija, preko uvođenja, obuke, i najzad podrške putem help desk-a

NAŠE REFERENCE

Pogledajte spisak naših top referenci iz različitih poslovnih domena kao što su komunalna preduzeća, hoteli, itd.

KONTAKTIRAJTE NAS

Ukoliko imate pitanja ili nedoumice, slobodno nas kontaktirajte putem telefona, email-a ili lično

Naš tim

Naš stručni tim sastoji se od visoko obrazovanih kadrova iz oblasti informacionih sistema i tehnologija.

S obzirom na to da je naš glavni partner u poslovanju svetska kompanija Microsoft, naši zaposleni kontinuirano prate razvoj najnovijih Microsoft tehnologija i pohađaju kurseve, pa tako poseduju i Microsoft sertifikate.

Takođe, trudimo se da pratimo seminare i konfrencije relevantne za naš domen poslovanja, kako bismo konstantno unapređivali proizvode i usluge koje nudimo.

Možemo se pohvaliti i da naši zaposleni aktivno učestvuju u zanimljivim takmičenjima i osvajaju prva mesta i vredne nagrade. Jedno od tih takmičenja je i Vip izazov 3, gde je naš zaposleni osvojio prvo mesto za aplikaciju SerbianNews u kategoriji Najbolja WP7 aplikacija (http://izazov3.vipmobile.rs/news).

Kontakt info

adresa: Radomira Vujovića 3, 11000 Beograd, Srbija

telefon: +381 (0)63 77 36 866

fax: +381 (0)11 360 55 99

e-mail: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

O nama

InfoSoft je preduzeće koja se bavi projektovanjem i implementacijom informacionih sistema. Osnovana je 1992. godine sa ciljem da poslovnom tržištu ponudi proizvode koji će na kvalitetan način pospešiti poslovanje i uspešnost jednog preduzeća. Posle ovolikog broja godina, možemo da kažemo da smo u tome i uspeli. Bez obzira na industrijsku granu, sva preduzeća koja koriste naše proizvode uspela su da povećaju produktivnost poslovanja i efikasnost na tržištu. U porodici InfoSoft-ovih klijenata nalaze se ugostiteljska, proizvodna, komunalna, trgovinska, transportna, budžetska preduzeća, revizorske kuće...

Spoj mladosti i iskustva

U našem timu se nalaze ljudi sa preko 20 godina radnog iskustva, kao i novi, mladi inženjeri željni izazova. Smatramo da je to najbolja kombinacija za jedno preduzeće koje se bavi progresivnim tehnologijama, što podrazumeva konstantan rast i razvoj.

Nijedan korisnik nas nije napustio

Naš cilj je da, osim proizvoda, pružimo i kvalitetne usluge servisa i održavanja informacionih sistema. To je posebno bitno s obzirom na tendenciju konstantnog razvoja visokih tehnologija. Da smo u tome uspeli govori podatak da nas nije napustio nijedan korisnik. Mi se nalazimo na dobrom putu i pozivamo vas da se priključite porodici korisnika InfoSoft-ovih prozvoda.

Reference

Javna komunalna preduzeća

     

  

 

 

   
  

 

 

  

 

"Polet" Plandište

Gas, voda i smeće

 

 

 

 

 

 

 

 

Ugostiteljska preduzeća

 

 Hotel "Fjord" Kotor

 

 

Proizvodna preduzeća

 

Nitex Niš

 

ZZ Ikraš koop

 

Primorka Group 

 

 

Trgovinska preduzeća 

Time

   

 

Transportna preduzeća

 Železnice Crne Gore

 

Budžetske institucije

  Direkcija za izgradnju  
  Opštine Stara Pazova  
 

 

Revizorske kuće

  Absolute audit 

 

 

FAQ - Najčešće postavljena pitanja

Šta je potrebno za jedan poslovni informacioni sistem?

Od opreme koja je potrebna da bi se postavio jedan poslovni informacioni sistem, potrebno je imati odgovarajući hardver, i odgovarajući softver. Ako se odlučite za PoIS možete da birate između nekoliko solucija za hardver, kao i između nekoliko solucija za softver, odnosno za operativni sistem i bazu podataka.

Mi nemamo ni hardver, ni softver. Da li možete sve vi da nabavite i postavite?

Da. To je možda i najbolja varijanta, jer mi odgovaramo za celokupnu postavku sistema. U saradnji sa našim partnerom, firmom DIGIT, odabraćemo odgovarajući hardver, postaviti odgovarajuću bazu podataka, i osposobiti sistem za najoptimalniji rad. Na vama je samo da ga iskoristite.

Da li je od softvera potrebno kupiti samo PoIS?

Osim PoIS-a potrebno je imati i odgovarajući operativni sistem (klijent ili server), čiji je izbor vezan za hardver, kao i bazu podataka. Bazu podataka možete da kupite preko nas.

Mi već imamo kompjutere. Šta da radimo?

Nema problema. PoIS trenutno radi na PC-ju, pod operativnim sistemima Windows, na VMS-u, i pod UNIX-om, tako da verovatno može da se instalira na kompjutere koje imate. S druge strane, PoIS je pod stalnim razvojem, i ako imate hardver, odnosno operativni sistem koji trenutno nije podržan, kontaktirajte nas , i mi ćemo vam reći da li imamo u planu podršku za taj konkretan hardver, ili operativni sistem.

Mi već imamo i bazu podataka.

Ako je baza podataka odgovarajuća, odnosno, ako naš programski paket može da radi sa vašom bazom, nema problema. Trenutno PoIS podržava sledeće baze: ORACLE, SQL SERVER i INFORMIX. Kao i za hardver, kako je PoIS u stalnom razvoju, konstantno dodajemo podršku za nove baze, i vi to možete da proveravate na našem sajtu, ili da nas kontaktirate.

Da li organizujete prezentiranje PoIS-a?

Naravno, po vašoj zelji možemo da dođemo kod vas, i da se na licu mesta uverite u funkcionalnost i mogućnosti PoIS-a. Ako vam više odgovara, prezentaciju možemo da održimo i u našim prostorijama.

Da li je moguće kupiti samo jedan ili dva modula?

Da, u zavisnosti od potreba vašeg preduzeća ili kompanije vi kupujete samo odgovarajuće module. U konsultaciji sa nama, doći ćemo do najoptimalnijeg rešenja u pogledu strukture i obima poslovnog informacionog sistema koji je dovoljan da isprati vaše poslovanje. Moguće je takođe, da vi već imate informacioni sistem, i da vam je potreban samo neki od modula PoIS-a, pri čemu ne želite da menjate vaš sadašnji sistem. U toj situaciji ćemo instalirati PoIS tako da se najefikasnije priključi vašem postojećem sistemu.

Šta ako su nam kasnije potrebni i drugi moduli?

S obzirom da je PoIS modularnog karaktera, nema nikakvih problema za kasnije uvođenje i drugih modula u rad vašeg preduzeća.

Instaliranje PoIS-a zvuči kao kompleksan posao. Ko vrši instalaciju?

Instalaciju PoIS-a vrši naš tim, tako da ste osigurani za najoptimalniji rad sistema već od prvog dana. Celokupan posao oko instalacije se uglavnom završi u toku jednog dana.

Naše osoblje nema iskustva u radu sa kompjuterima?

PoIS je tako koncipiran da u maksimalnoj meri podseća na standardan, običan način rada. Meniji i izgledi prozora na monitoru su praktično iste forme kao i papiri preko kojih se ručno vrši obrada. To znači da je za savladavanje programa potrebno minimalno vreme, i od korisnika se praktično očekuje da zna samo elementarne stvari u vezi sa korišćenjem kompjutera. U svakom slučaju, posle instalacije mi vršimo obuku korisnika, i za to vreme je korisnik u potpunosti spremljen za rad preko kompjutera.

Podrška

Po završetku instalacije održavamo obuku za korisnike. Kako je PoIS jednostavan i logičan za upotrebu, obuka traje par dana po modulu. Za to vreme korisnici u potpunosti ovladaju softverom, i spremni su za nastavak rada.

IMPLEMENTACIJA

Naš servis je dostupan svakodnevno, i mi ćemo vam u najkraćem roku ponuditi rešenje za bilo kakav problem u vezi sa korišćenjem PoIS-a.

Posle višegodišnjeg iskustva u radu sa poslovnim informacionim sistemima, možete biti uvereni da ćete odgovor na bilo koje pitanje dobiti istog dana, i na taj način održati nivo produktivnosti, i sačuvati izgubljeno vreme.

ODRŽAVANJE I NOVE VERZIJE 

Mi svakodnevno radimo na održavanju i razvoju PoIS-a, tako da korisnici imaju mogućnosti da usavršavaju svoj poslovni informacioni sistem novim verzijama.

Distribucija novih verzija se vrši direktno, bez potrebe da nas vi kontaktirate i tražite. Svim korisnicima se nove verzije šalju automatski, na odabranom medijumu.

ZAKONSKE IZMENE

Sve izmene u zakonu, a koje utiču na rad PoIS-a, se registruju, i automatski se vrši promena u poslovnom informacionom sistemu, tako da korisnici nastavljaju da rade normalno, bez potrebe da se sami bave prilagođavanjem zakonskim izmenama.

POSEBNI ZAHTEVI 

U slučaju da imate zahtev za određenom funkcijom koju biste želeli da imate u PoIS-u, mi vam pružamo mogućnost razvoja i implementacije novog modula, ili nove funkcije u okviru postojećih modula, čime se poslovni informacioni sistem na najbolji način prilagođava vašim potrebama.

 

Uvođenje

PRIPREMA I INSTALACIJA 

Prilikom uvođenja PoIS-a, nama su potrebne određene informacije iz organizacionog okruženja datog preduzeća. Naš tim, ako je to potrebno, dolazi u preduzeće u koje se uvodi sistem nekoliko dana pre same instalacije i vrši pripremu terena za instalaciju. U slučaju da vaše preduzeće već ima postavljen neki informacioni sistem, pronalazi se rešenje za što efikasnije prelaženje sa starog sistema na novi. Tu spada i prebacivanje podataka, tako da korisnici nastavljaju da rade u novom sistemu u rekordno kratkom roku, bez ikakvih komplikacija.

Samu instalaciju i setovanje PoIS-a radimo mi, tako da ste osigurani da će softver raditi najoptimalnije već od prvog dana. Obično se ceo posao oko instaliranja završi u toku jednog dana.

 

POSTUPNO UVOĐENJE 

Mi pružamo mogućnost uvođenja informacionih sistema u skladu sa realnim potrebama, organizacionim i finansijskim mogućnostima korisnika.

Preduzeće koje ne može odmah, iz bilo kog od navedenih razloga, da uvede kompletan informacioni sistem, može početi sa jednim ili više radnih mesta, odnosno sa delom preduzeća, postupno povećavati njihov broj i povezivati ih u mrežu računara koja vremenom može prerasti u veći informacioni sistem.

Korisnik PoIS-a nema osećaj da mu se radna okolina promenila, jer nastavlja da radi isto kao i pre, bez potrebe za prilagođavanjem promenama nastalim u informacionom sistemu.

 

Početna

Da bi se ostvarilo optimalno poslovanje potrebno je raspolagati odgovarajućim informacijama. Sve informacije vezane za jedno poslovanje moraju biti tačne, ažurne, i raspoložive u svakom trenutku.

Poslovi vođenja knjigovodstava, raznih evidencija, planova, izveštaja i analiza moraju biti rukovođeni iz jednog centra. Time se dobija na tačnosti, ažurnosti, kvalitetu, kontroli, i vremenu obrade informacija, a kao posledica ostvaruje se konkurentska prednost na tržištu i veći profit.

Kompanije kao što su Beopetrol, Jugopetrol AD Kotor, Yumco, i mnoge druge već koriste naš proizvod - PoIS® (Poslovni Informacioni Sistem) kao stub svog poslovanja.

Nezavisnost PoIS-a

Složeni poslovni sistemi imaju dinamičan razvoj informacionog sistema. Računarska oprema koja trenutno postoji u okviru informacionog sistema može biti u sledećoj fazi njegovog razvoja zamenjena naprednijom.

Aplikativni softver mora biti u stanju da radi na identičan način na različitim hardverskim i softverskim platformama.

Arhitektura PoIS-a obezbeđuje nezavisnost od hardvera, operativnog sistema ili baze podataka:

  • PoIS može da radi na različitom hardveru (OS), kao što su:
    • PC (pod operativnim sistemima Windows)
    • VMS
    • Unix
    • ...

 

  • PoIS može da radi sa različitim bazama, kao što su:
    • ORACLE
    • SQL Server
    • Informix
    • ...

 

Export u spoljne formate 

Pored mogućnosti štampanja izveštaja u standardnim formatima, PoIS omogućuje i generisanje izveštaja u HTML formatu, a takođe i izvoz podataka u MS Excel ili MS Word, radi dodatne obrade. Ta mogućnost je izrazito korisna u situaciji kada je potrebno napisati pismo, memorandum, ili neki drugi dokument, izvršiti izuzetne obračune, obraditi podatke na poseban način, generisati izveštaje tako da mogu da se postave na internet, ili da služe kao komunikacija e-mailom, itd...

Karakteristike PoIS-a

Osnovni cilj postavljen prilikom dizajna PoIS-a bio je osvojiti korisnike svojom jednostavnošću, jasnoćom i efikasnošću, te ne stvoriti odbojnost kod neinformatičkog osoblja.

PoIS je lak za upotrebu i primenljiv u proizvodnim, trgovinskim, mešovitim preduzećima i ustanovama nezavisno od veličine i vrste vlasništva.

Softverski paket PoIS je bogato parametrizovan i praktično nezavisan od zakonskih izmena.

Opšte karakteristike PoIS-a su:

  • Moderan dizajn
  • Integralnost i pouzdanost u radu
  • Konzistentan pristup korisniku
  • Fleksibilno i jednostavno uvođenje
  • Distributivni unos dokumenata
  • Modularnost i nezavisnost od obima podataka
  • Mogućnost korišćenja na različitom hardveru
  • Mogućnost korišćenja na različitim operativnim sistemima
  • Mogućnost korišćenja na različitim database sistemima

 

Jednostavnost

  • PoIS je napravljen tako da krajnji korisnik ne mora imati veliko informatičko znanje.
  • Forme koje služe za unos podataka slične su originalnim papirnim dokumentima sa kojih se vrši obuhvat podataka.
  • U radu sa PoIS-om ne menja se način unosa podataka:
    • menja se samo alat: olovka i papirni dokument zamenjuju se tastaturom i formom za unos
    • ovim se dobija na brzini rada, tačnosti i ažurnosti unetih poslovnih događaj
    • ostaje više vremena da se realnije sagleda postojeće stanje i donesu kvalitetnije odluke.

 

Integrisanost

  • Prati se put dokumenta:
    • poslovni događaj se knjiži samo jednom, na mestu nastanka
    • podatak se dalje trenutno prenosi u one module koji ga dalje tretiraju
    • izbegava se višestruki unos i smanjuje mogućnost greške pri ponovnom unosu.
  • Svaka informacija koja se unese u sistem u bilo kom njegovom delu, trenutno je raspoloživa svim korisnicima, pod uslovom da imaju odgovarajući nivo ovlašćenja.

Prezentacija softvera

Ukoliko ste zainteresovani za naše poslovno rešenje, možete zakazati prezentaciju tokom koje ćemo Vam prikazati mogućnosti i prednosti koje PoIS pruža. Prezentacija je besplatna i može se održati u Vašim ili našim poslovnim prostorijama. Kontaktirajte nas.